plugg

idag vaknade jag kl 10, fick feber igår så bestämde mig redan då att det inte blev nån skola idag för min del. Dessvärre kan jag inte slappa och kolla på film och ta det lugnt som jag önskar jag kunnat få göra, nejnej, jag har hur mycket plugg som helst jag måste göra eftersom jag aldrig är på skolan längre.. har inte haft engelska på 4 veckor och har 4 uppgifter som ska vara inlämnad innan jul :p
Var iaf en sväng till marina igår om man ska ta upp några positiva faktorer i mitt liv. Vi kollade på Abraham Lincon the vampire hunter och käka chokladglass och myste, tog igen rätt mycket som inte hade diskuterats på nästan två veckor (!) det var riktigt mysigt, trots att vi båda är lite sjuklingar. Idag kommer mammsen och systeryster in till stan också som jag hoppas på kan lysa upp min värld lite till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0