febereber

Igår var inte den bästa kvällen, började med en feeet förlust mot Häggenås, så stor att jag inte tänker nämna resultatet.. sen när man kommer in till stan märker man att 4 tår är vita! förfrysit dem såklart med mina varma tygskor. känner mig hängig och trött och rätt som det är har jag feber och orkar inte ett smack. :( tillfället kan inte vara sämre med tanke på att jag i morse hade prov och jag hatar att missa sånt. därför palrade jag mig upp i morse, tog cylekn till arenan och skrev prov om träning- näringslära i feber. (inget jag rekomenderar)
tog svängen förbi Maxi och handlade det nödvändigaste, däribland glass! har hört att glass är bra mot feber, rätta mig om jag har fel? :) fortsatte hemmåt, kollade på två avsnitt "New girl", sov två timmar, (där jag blev störd av två smsande människor som har lite dålig koll och en far som ringer och undrar varför jag inte är på skolan!?) vaknade sen när Åsa kom hem. kollade på dirty dancing som är en perfekt film för sjuklingar, och nu ligger jag hör i sängen och har absolut jätte tråkigt.. :/ ingen ork har jag men ändå gäralaus..
ska ta det lungt ikväll iaf så jag orkar mig iväg på sklan imorgon för 4 h nationella i matte.. inget sk00j! :P
aja, nu ör jag färdig med mit klagande och sla blicka framåt. kan ju intge bli sämre än vad det är? :D
lägger upp en bild på min nya hårfärg också, inte gjort det än :)

Kommentarer
Postat av: miranda

Ska vi bilda klubb? Är också sjuk ;p Men krya på dej anna! :)<3

2012-05-21 @ 18:25:20
URL: http://omgsocrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0