mormor <3

imorgon är det exakt 2 månader du gick bort.
jag saknar dig så otroligt mycket!
tror ibland att jag hör dig slammra med porslinet inne hos dig, men kommer på att du inte längre finns i min närhet.
men jag glömmer dig aldrig, för du finns i mitt hjärta<3
.
.
.
.
jag saknar när du kommer in och pratar om allt som hänt..
jag saknar när du önskar mig lycka till inför mina matcher..
jag saknar att få komma in och dricka té och lösa korsord hos dig..
jag saknar din goda mat som du alltid lagat med kärlek och omsorg..
jag saknar ditt tjat om att kattan e så lejsam..
jag saknar din röst..
jag saknar din doft..
jag saknar dig..
jag saknar min underbara mormor <3 :'/
.
.
.
.

Kommentarer
Postat av: Karolin

Saknaden är stor! Du ringar in allt så bra, sitter här med tårar i ögonen. Momma kommer alltid att finnas i våra hjärtan! <3



å du.. jag tror att de e momma som slamrar i porslinet, hon är där... å kollar läget och gör oss påminnda om henne. Hon finns hos oss. när du hör de, känn efter så känner du hennes värme och omtanke =)



stor kram till dig Anna!!

2011-09-26 @ 14:04:54
URL: http://litenjamtlanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0